امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

شازده کوچولو

5 مروارید کوچولو در صدف

1390/7/9 14:08
نویسنده : مامان امیرعلی
446 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از کلی تاخیر مجبورم یه جا اتفاقات این مدت رو بنویسم تا یادم نرفته! آخه جدیداً آلزایمر گرفتم.ناراحت

2تا از دندونای پایین امیرعلی جون دقیقاً روز اول تیرماه دراومدند. یعنی دقیقاً 5 ماه و 25 روزگی، روزی که من مجبور بودم برای یه نصفه روز از قند عسلم جدا بشم و برگردم سرکار. وقتی دیدم دندوناش دراومدن خیلی خوشحال شدم و به فال نیک گرفتم این تقارن!!متفکر دراومدن دندون و رفتن سرکار رو!

روز 25 مرداد مصادف با 14 رمضان امیرعلی بعد از دو هفته تمرین تونست خودش به تنهایی و بدون کمک بالش و کوسن بشینه. الانم یاد گرفته با دست راستش وقتی که نشسته هی میزنه روی زمین.

دو هفته ای هست که یاد گرفته میگه ماما،فدای اون ماما گفتنش بشم. وقتی هم که شیر میخواد میگه مَتشویق

جدیداً یاد گرفته وقتی که کنارش میخوابم و گشنشه لباس منو میگیره و منو میکشه سمت خودش و دهنشو باز می کنه که یعنی من گشنمه شیر میخوام.ماچ

هرکاری می کنم دس دسی نمیکنه ، یعنی مشتش رو باز نمیکنه که دس دسی یادش بدم.

دو تا دندونای بالای امیرعلی هم روز اول شهریور جوونه هاش زد بیرون و روز جمعه 11 شهریور هم دیدم که یکی از دندونای نیش بالاش هم داره درمیاد.

 

بچه ام توی ماه قبل برونشیت گرفته بود و ده روزی مریض بود . اونقدر گلوش درد می کرد و خلط داشت که سرفه می کرد و هرچی خورده بود رو بالا میاورد. بعد هم قرمز میشد اینقدر که زور میزد.

دو سه روزم هست که وقتی من و باباش سرمون رو شونه می کنیم خودشو دور از جونش میکشه که برس رو از دست ما بگیره. پریروز یادش دادم که موهامو شونه کنه، بعد الکی سرم رو گذاشتم روی پاش(منظورم اینه که فشار به پاش نیاوردم) بعد برس رو گرفته بود دستش و از پشتش میکشید به سرم. اگه دنیا رو بهم میدادند اون لحظه رو با هیچی عوض نمی کردم.ماچقلب

یه چیز جالب دیگه ای هم که متوجه اش شدم اینه که امیرعلی به بچه های کوچکتر از خودش محل نمیزاره فقط بچه های بزرگ تر رو دوست داره.مثلا وقتی پیش دخترعموش که یک سال و نیمه هست میره با اون بازی میکنه ولی وقتی یکی دیگه از بچه های فامیل که دو ماه ازش کوچیکتره رو میبینه هیچ توجهی به اون نمیکنه. دیروز هم دیدم که بچه دوستم رو که سه ماه ازش کوچیکتره رو تحویل نگرفت.

خلاصه این بود اهم فعالیت های اخیر امیرعلی گل ما. عکس هم زیاد داره ولی خب من چون الان اداره هستم و کامپیوترهامون رو یه بلایی سرش آوردن که هیچ دوربین و موبایلی رو نمیشناسه نمیتونم الان عکس هات رو بزارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)