امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

شازده کوچولو

شعرهای جدید

1391/8/28 12:23
نویسنده : مامان امیرعلی
1,034 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک گلم، فدای اون بلبل زبونی هات بشم که دل منو می بری با حرف زدن هات. جمله بندی هات و شعر خوندن هات.

دیروز توی ماشین هی بهت میگفتم امیرعلی جون برای مامان یه شعر بخون و تو نمی خوندی 3 بار اینو بهت گفتم ، بعد ازت پرسیدم مامان جون، چرا برام شعر نمیخونی؟

برگشتی به من میگی: دارم فکر می کنم!خیال باطل و من اینجوری شدم: یولنیشخند

بهت میگم به چی فکر میکنی عزیزم؟ میگی به آقا گرگه!استرس

هفته گذشته هم بابا حمید رفته بود ماموریت به کشور عراق و یک هفته نبود. هرکی ازت می پرسید بابات کجاست ؟ اوایل می گفتی رفته مسارفت! ولی بعد یاد گرفتی درست بگی مسافرت.

بعد هم میگفتی میخواد برام هوغاتی (سوغاتی) ها اَت (ساعت) بیاره.قلب

میری عروسک های پولیشیت رو برمیداری و پشت یه مبل قایم میشی و بعد عروسک ها رو از پشت مبل نشونم میدی و برای خودت حرف میزنی مثلا نمایش اجرا میکنی! همش هم میگی نمایش، نمایش

 

از چاپلوسی هات هم همین بس که من تا یه کم اخم می کنم، میدوی سمت من و میگی مامان، مامان،

بعد که می بینی جواب نمیدم ، یه کم سرتو کج میکنی میگی : مامانم، مامانم

بعد هم تند تند بوسم میکنی و میگی جدی نشو (یعنی اخم نکن)

در پایان هم با یه لحن خاصی میگی: مامانم ، ناراحت نشو!

 

ولی امان از غذا خوردنتکلافهابله اشک من و مامان بزرگ رو درمیاریگریه

با بدبختی غذا میخوری ولی مثل کلاغ میری سر یخچال و ماشاالله زورت هم جدیداً میرسه که در یخچال رو باز کنی (یه دستت رو میگیری به دستگیره در یخچال و یه دستت رو میگیری به بدنه یخچال یا در کابینت که جایگاه خودت رو محکم کنی و زمین نخوری) بعد مثل کلاغ می پری و پنیر رو برمیداری و شروع میکنی به خوردن ،اونم با چه عشقیچشمک

شعر هم که تا دلت بخواد میخونی.

مثلاً :   

مامان بیا جیش دارم            فوریه خیلی کارم             لگن بیار زود برام              تا خیس نشه هلبارم(شلوارم)

فیل به این بزرگی        لگن به این کوچیکی        پاهاش چه چاق و گنده است        این آقا فیل هیکی(خیکی)

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمیرا مامان ترنم
2 آذر 91 23:26
شازده کوچولوی من دلم برات تنگ شده به این مامان تنبلت بگو که چند تا عکس ازت بزاره خببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب قربون اون حرف زدنت و فکر کردنت خاله جون جونی
مرمر مامان نورا
15 آذر 91 15:14
سلام عزیزم ماشالله به این پسمل خوش سر وزبون خدا حفظش کنه چرا دیگه نمیای کلوب خانوووم ؟ داریم برای بچه ها تولد میگیریم یه سر بیا مادر جان
نرگس
4 تیر 92 13:39
سلام هرچیزی و که بیشتر از همه میخوای 3بار تکرارکن ،بعد نوشته زیر و بخون : بسم الله الرحمن الرحیم لاحول وقوة الا بالله العلی العظیم آمین این پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه ، باور نمیکردم ولی ولی واقعا برآورده میشه پاک کنی یا نفرستی ..... ممکنه آرزوت برآورده نشه الان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه
شبنم
18 مرداد 92 14:40
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ باتشکر
یسنا
6 اسفند 93 12:43
مامانای مهربون عکس نی نی های خوشگلتونو برای نی نی عکس بفرستین تا جایزه بگیرن. http://www.niniaxs.ir