امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

شازده کوچولو

نظرات (7)

حاجی
10 مرداد 90 0:31
نازی انشا الله 120 سالگیش در زیر سایه شما
مامان نقطه
16 مرداد 90 15:45
هزار ماشالا عجب مردی شده امیرعلی خان. قربون حسودیهای مردونه اش برمممممم شرمنده عزیز ما تو نی نی سایت دو هفته قبل از قرار اعلام کردیم. منم شماره تو نداشتم که اس ام اس بزنم بهت. ما هم خیلی دوست داشتیم همه بچه های کلوپ بیان. حالا خیالت راحت ایشالا برای قرار بعدی حتما خبرت می کنم
مریم(مامان دینا)
17 مرداد 90 17:16
سلام خانومی خوبی؟ کم پیدایی ماشالا چقدر بامزه است امیر علی چرا دیگه کلوب نمیای؟ احتمالا برای بعد از ماه رمضون یه قرار دیگه داریم فقط نمیدونیم چه جوری خبر بدیم
پرگل
5 شهریور 90 16:16
عزیزمممممممممممممممممممممممممممم کجایی سی سی میدونی من از کجا وبلاگو پیدا کردم....رفتم تو پستهای خرداد پارسال...یادش بخیرررر بیا کلوپ دیگه... هزار ماشالا به امیر علی خان
مریم(مامان دینا)
5 شهریور 90 17:51
سلام خانومی خوبی ما قراره 5شنبه 17 شهریور دوباره با بچه ها بریم بیرون پارک بهشت مادران گفتم اگه دوست داشتی شما هم بیاین با امیر علی فقط بیا کلوب ساعتش رو درست نمیدونم بای منتظرتیم
مامان نقطه
6 شهریور 90 10:01
سلام الوعده وفا قرار دوم بچه های دی ماهی افتاده پنج شنبه 17 شهریور بهشت مادران. اگه دوست داشتی بیای یه سر به کلوپ بزن و اسمتو به لیست اضافه کن
بابايي
23 شهریور 90 22:24
قربوووووووووووووووووووووووووووووووونه اين نوازده برم من