امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

شازده کوچولو

مهندس امیرعلی در حال وارسی کارهای مامان

1390/9/8 14:15
نویسنده : مامان امیرعلی
1,092 بازدید
اشتراک گذاری

خب، بزار ببینم این مامانم یه سره با این لب تاب چیکار داره ؟ آخه دائم سرش این توئهیول

اِ ؟! این که فیلم خودمه! متفکر پس راست میگه، وقتی میگه من همش دارم عکس و فیلم تو رو می بینم و اصلا با دوستام چت نمی کنمزبان

خب مامان جون حالا مطمئن شدم. دیگه باید بی خیال لب تاب بشی چون خودم الان پیشتمخوشمزه

بزار درش رو ببندم. آخ آخ دستمآخسبز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ندا مامان پویان
18 مهر 90 14:17
ای جونمممممممممم خاله نگران نباش مامانت اصلا نمیدونه نی نی سایت کجاست و چت یه! من که تاحالا تو کلوب مامانای دی ماه 89 ندیدنش خیالت راحتت
فرزانه
17 آبان 90 20:33
امیرعلی کی کنسرت می ذاری؟ حتما یه صندلی تو ردیف جلو برام بذار می خوام وقتی باهات بای بای می کنم تو هم برایم دست تکون بدی. قد همه سیمهای دنیا دوست دارم. می بوسمت[004:]